Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00
1. Generelt
Hos Clearly of Sweden er det gratis forsendelse inden for Skandinavien.
Clearly of Sweden AB sælger filtreringssystemer til ledningsvand under varemærket Clearly of Sweden via internettet til privatpersoner og virksomheder. Færdiggjort ordre betyder, at du accepterer vores købsbetingelser. Forbeholder sig tydeligvis retten til at ændre priser på hjemmesiden og andre publikationer uden forudgående varsel.
2. Bestil
Clearly´s produkter bestilles her i vores webshop på www.clearlyofsweden.se. Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at sende os en e-mail, så hjælper vi dig. En ordre via Internettet gennemføres, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Vi garanterer dog ikke, at vi altid kan levere alle de produkter, du bestilte i webshoppen inden den indstillede leveringsdato.
3. Leveringstid
Normal leveringstid er 1-5 arbejdsdage fra ordredato. Hvis du bestiller et produkt, der midlertidigt er udsolgt, vises hele ordren, indtil fuld levering kan finde sted. Kontakt kundeservice på 031-69 01 00, hvis du ønsker delvis levering. Vi forbeholder os ret til endeligt salg.
4. Bekræftelse
Så snart vi har modtaget din ordre, sender vi dig en bekræftelse via e-mail med oplysninger om din ordre. Det er godt, hvis du gemmer ordrebekræftelsen for at være klar i tilfælde af kontakt med Clearly Support Chalmers Teknikpark (tlf. 031-69 01 00).
5. Betalingsmuligheder
I Clearly - Klarna Check Out kan du vælge at handle med kreditkort, faktura, afbetaling eller direkte bankbetaling. Du vælger, hvad der passer dig bedst, enkelt og nemt. Så snart købet er registreret, når du har lagt en vare i indkøbskurven, kan du vælge, hvilken betalingsmetode du ønsker. (faktura, delbetaling, kortbetaling, direkte bankbetaling). Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Clearly Support Chalmers Teknikpark 031 69 01 00.
6. Forsendelse
Hos os er det gratis forsendelse, når du handler inom Norden
7. Transport
Hvis varen er beskadiget eller mistet under transporten, er Clearly ansvarlig for betaling. Du skal dog underrette vores kundeservice inden for 14 dage. Hvis varen er beskadiget eller mistet, når du returnerer den, er du ansvarlig for betaling. For uindfriede forsendelser opkræver vi køber alle omkostninger, der opstår i forbindelse med en sådan retur (administration, logistik, levering) i øjeblikket SEK 299 Betaling skal ske med betalingskort inden for 14 dage fra fakturadato.
For spørgsmål, kontakt Cleary´s kundeservice på tlf. 031-69 01 00
8. Ændring af ordre
Du har mulighed for at ændre din ordre gratis, indtil pakken er pakket i Clearlys kundeservice. Derefter kan der ikke foretages ændringer. Hvis kunden af en eller anden grund ikke afhenter en pakke med varer, er vi tvunget til at opkræve de faktiske forsendelsesomkostninger til kunden og returforsendelse. For ikke-afhentede varer tilføjes et ekspeditionsgebyr. Vores forsendelsesbetingelser gælder ikke for ikke-afhentede pakker. De forsendelsespriser, vi opkræver for din pakke, vil vi derfor opkræve og ikke kun den subsidierede kundeforsendelse.
8.1 Ikke-frigivet forsendelse
Husk at afhente din pakke i tide inden den returneres (10 -14 dage).
Husk at afhente din pakke til tiden. For forsendelser, der ikke er blevet indløst på leveringsstedet og ikke er blevet annulleret, men returneret til Clearly of Sweden, opkræves et gebyr, hvis 299 SEK inklusive moms til dækning af klart af Sveriges faste omkostninger (såsom transport- og administrationsomkostninger).
9. Valg af hold
Tvister under disse vilkår og betingelser skal afgøres i overensstemmelse med svensk lov. Clearly of Sweden AB følger det svenske forbrugeragenturs anbefalinger.
Vender tilbage
Fortrydelsesret
Du har ret til at returnere bestilte fejlfri varer. Meddelelse herom skal gives straks efter modtagelsen af varen, men senest inden for 14 dage efter levering. Fortæl os det via e-mail til info@clearlyofsweden.se eller i et brev til Clearly of Sweden AB, kundeservice, Chalmers Teknikpark Sven Hultins gata 9, 412 88 Göteborg. Meddelelsen skal indeholde følgende oplysninger:
1. Ordrenummer.
2. Fakturanummer.
3. Titel på de produkter, du vil returnere.
De returnerede varer skal være i ubrugt og ubeskadiget stand i original emballage. (Forsegling eller beskyttelsesplast må ikke brydes). Returner varen sammen med fakturaen (eller en kopi af denne, for og bag). Glem ikke at udfylde årsagen til returneringen på bagsiden af fakturaen. Du skal selv betale for returforsendelse.
For spørgsmål, kontakt Clearing kundeservice på tlf. 031-69 01 00
BEMÆRK! Inden du returnerer en defekt / forkert leveret vare, skal du kontakte Clearing kundeservice for at få klagen godkendt og returportoen betalt.
Ansvaret for mangler i bestilte varer er begrænset til det, der er angivet her. Kontroller / afprøver indsendte varer klart i henhold til din fejlbeskrivelse, hvorfor det er vigtigt, at fejlbeskrivelsen er så detaljeret som muligt. Hvis produktet efter test anses for at være fejlfri, opkræves et gebyr på SEK 299 for at dække Clearly´s omkostninger til returneringen. Hvis varer / produkter klart anses for at være mangelfulde, returneres forsendelsen kun på kundens anmodning. I dette tilfælde opkræves et nyt forsendelsesgebyr. Påtager sig klart ikke ansvar for skader på grund af forkert installation af produktet. I tilfælde af usikkerhed skal installationen udføres af en specialist. Rådfør dig med dit forsikringsselskab om de regler, der gælder for dem for denne type installation.
Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte Clearlys kundeservice. Clearly of Sweden AB følger det svenske forbrugeragenturs anbefalinger.
Returner vare til: Clearly of Sweden - LM Logistik Gamlebyvägen 1, 523 62 Vegby
Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark