Support - Chalmers Technology Park - +46 (0)31 69 01 00

16 ÅR MED SUCCES I SVERIGE

GRATIS FRAGT - HURTIG LEVERING - SIKERT KØB
OVER 30000 TILFREDSE KUNDER

    

 

  

             

 

 

Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00

 

1. Generelt

 

Hos Clearly of Sweden er det gratis forsendelse

 

Clearly of Sweden AB sælger filtreringssystemer til ledningsvand under varemærket Clearly of Sweden via internettet til privatpersoner og virksomheder. Færdiggjort ordre betyder, at du accepterer vores købsbetingelser. Forbeholder sig tydeligvis retten til at ændre priser på hjemmesiden og andre publikationer uden forudgående varsel.

 

2. Bestil

Clearly´s produkter bestilles her i vores webshop på www.clearlyofsweden.se. Hvis du støder på problemer, er du velkommen til at sende os en e-mail, så hjælper vi dig. En ordre via Internettet gennemføres, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Vi garanterer dog ikke, at vi altid kan levere alle de produkter, du bestilte i webshoppen inden den indstillede leveringsdato.

 

3. Leveringstid

Normal leveringstid er 1-5 arbejdsdage fra ordredato. Hvis du bestiller et produkt, der midlertidigt er udsolgt, vises hele ordren, indtil fuld levering kan finde sted.

 

Kontakt kundeservice på 031-69 01 00, hvis du ønsker delvis levering. Vi forbeholder os ret til endeligt salg.

 

4. Bekræftelse

Så snart vi har modtaget din ordre, sender vi dig en bekræftelse via e-mail med oplysninger om din ordre.

 

Det er godt, hvis du gemmer ordrebekræftelsen for at være ved hånden i tilfælde af kontakt med kundeservice (tlf. 031-69 01 00).

 

5. Betalingsmuligheder

 

I Clearly - Klarna Check Out kan du vælge at handle med kreditkort, faktura, afbetaling eller direkte bankbetaling. Du vælger, hvad der passer dig bedst, enkelt og nemt. Så snart købet er registreret, når du har lagt en vare i indkøbskurven, kan du vælge, hvilken betalingsmetode du ønsker. (faktura, delbetaling, kortbetaling, direkte bankbetaling). Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte Clearly Support Chalmers Teknikpark 031 69 01 00.

 

6. Forsendelse

Hos os er det gratis forsendelse, når du handler i Sverige.

 

7. Transport

Hvis varen er beskadiget eller mistet under transporten, er Clearly ansvarlig for betaling. Du skal dog underrette vores kundeservice inden for 10 dage. Hvis varen er beskadiget eller mistet, når du returnerer den, er du ansvarlig for betaling. For uindfriede forsendelser opkræver vi køber alle omkostninger, der opstår i forbindelse med en sådan retur (administration, logistik, levering) i øjeblikket SEK 379 Betaling skal ske med betalingskort inden for 10 dage fra fakturadato. For spørgsmål, kontakt Clearys kundeservice på tlf. 031-69 01 00

 

8. Ændring af ordre

Du har mulighed for at ændre din ordre gratis, indtil pakken er pakket i Clearlys kundeservice. Derefter kan der ikke foretages ændringer. Hvis kunden af en eller anden grund ikke afhenter en pakke med varer, er vi tvunget til at opkræve de faktiske forsendelsesomkostninger til kunden og returforsendelse. For ikke-afhentede varer tilføjes et ekspeditionsgebyr. Vores forsendelsesbetingelser gælder ikke for ikke-afhentede pakker. De forsendelsespriser, vi opkræver for din pakke, vil vi derfor opkræve og ikke kun den subsidierede kundeforsendelse.

 

8.1 Uindfriet forsendelse

 

For forsendelser, der ikke er indløst og ikke annulleret, men som er returneret til Clearly of Sweden, opkræves et gebyr på ca. 199 SEK inklusive moms til klart at dække Sveriges faste omkostninger (såsom transport- og administrationsomkostninger).

 

9. Valg af hold

Tvister under disse vilkår og betingelser skal afgøres i overensstemmelse med svensk lov. Clearly of Sweden AB følger det svenske forbrugeragenturs anbefalinger.

 

Vender tilbage

 

Fortrydelsesret

Du har ret til at returnere bestilte fejlfri varer. Meddelelse herom skal gives straks efter modtagelsen af varerne, men senest inden for 10 dage efter levering. Fortæl os det via e-mail til info@clearlyofsweden.se eller i et brev til Clearly of Sweden AB, kundeservice, Chalmers Teknikpark Sven Hultins gata 9, 412 88 Göteborg. Meddelelsen skal indeholde følgende oplysninger:

 

1. Ordrenummer.

 

2. Fakturanummer.

 

3. Titel på de produkter, du vil returnere.

 

De returnerede varer skal være i ubrugt og ubeskadiget stand i original emballage. (Forsegling eller beskyttelsesplast må ikke brydes). Returner varen sammen med fakturaen (eller en kopi af denne, for og bag). Glem ikke at udfylde årsagen til returneringen på bagsiden af fakturaen. Du skal selv betale for returforsendelse.

 

BEMÆRK! Altid returneres til: Clearly of Sweden - Logistik LM Gamlebyvägen 1, 523 62 Vegby

 

For spørgsmål, kontakt Clearing kundeservice på tlf. 031-69 01 00

 

 

10. Klager & returnering

Vi garanterer, at de varer, du bestilte, er fejlfri ved levering. Hvis du modtager en defekt eller forkert leveret vare, skal du kontakte kundeservice så hurtigt som muligt, men senest inden for 10 dage. Vi modtager fejlrapporter og sender dig en præstemplet returetiket. Returner varen i den tilstand, den blev modtaget ledsaget af en beskadigelses- eller manglerapport, og du modtager en fejlfri vare eller den korrekte produktvare. Det forkert leverede produkt skal være i ubrugt og ubeskadiget stand i original emballage. (Forsegling eller beskyttelsesplast må ikke brydes). Eventuelle transportskader på grund af utilstrækkelig emballage opkræves af kunden. Returner varen sammen med fakturaen (eller en kopi af denne, både foran og bagpå). Udfyld årsagen til returneringen på bagsiden af fakturaen.

 

 

BEMÆRK! Altid returneres til: Clearly of Sweden - Logistik LM Gamlebyvägen 1, 523 62 Vegby

 

Ansvaret for mangler i bestilte varer er begrænset til det, der er angivet her. Kontroller / afprøver indsendte varer klart i henhold til din fejlbeskrivelse, hvorfor det er vigtigt, at fejlbeskrivelsen er så detaljeret som muligt.

 

Hvis produktet efter test anses for at være fejlfri, opkræves et gebyr på SEK 379 for at dække Clearlys omkostninger til returneringen.

 

Hvis varer / produkter klart anses for at være mangelfulde, returneres forsendelsen kun på kundens anmodning. I dette tilfælde opkræves et nyt forsendelsesgebyr. Påtager sig klart ikke ansvar for skader på grund af forkert installation af produktet. I tilfælde af usikkerhed skal installationen udføres af en specialist. Rådfør dig med dit forsikringsselskab om de regler, der gælder for dem for denne type installation.

 

Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte Clearlys kundeservice. Clearly of Sweden AB følger det svenske forbrugeragenturs anbefalinger.

 

 



Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00

 
Clearly XPRESS
    

Tilbage til toppen
Produceret af:  Wikinggruppen